loading...

تجهیزات پارکینگ

محافظ ستون پارکینگ  متوقف کننده خودرو یا کاراستاپ محافظ ستون یا کرنر گارد انواع محافظ ستون پارسیان محافظ تیپ یک: که میانگین ضخامت روکش تقریبا یک سانتی متر بوده و هر بال آن بیش از 7 سانتی متر سطح

saman بازدید : 10 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

محافظ ستون پارکینگ  متوقف کننده خودرو یا کاراستاپ محافظ ستون یا کرنر گارد انواع محافظ ستون پارسیان محافظ تیپ یک: که میانگین ضخامت روکش تقریبا یک سانتی متر بوده و هر بال آن بیش از 7 سانتی متر سطح را پوشش می دهد. در مدل۹۰ سانتی متری هر بالش۵ سانتی مترضربهگیر ستون۹۰ سانتیمتری به لحاظ ظاهر فانتزی تر از۸۰ سانتی متر می باشد . محافظ تیپ سه: بدون شاسی بوده و میانگین ضخامت روکش تقریبا 4 میلی متر بوده و هر بال آن تقریبا 4 سانتی متر از ستون را پوشش می دهد. محافظ ستون پارکینگ بدون شاسی بال کوتاه کد N65008 از جمله مهمترین تجهیزات ایمنی پارکینگ ها می باشد که از برخورد کردن بدنه خودروها با ستون پارکینگ و آسیب دیدن بدنه و لب پریدگی ستون ها جلوگیری می نماید. طول هر بال این مدل ۵۰ میلیمتر با ضخامت ۸ میلیمتر می باشد. استاپر پارکینگ خودرو قبل از انتخاب نوع رنگ حتما به جنس کف زمین پارکینگ توجه کافی داشته باشید چرا که برخی رنگ ها به هر سطحی به خوبی نمی چسبند و هر رنگی برای سطح مشخصی مناسب است. تحقیق و بررسی مبانی فروش مختلف و انتخاب مرکزی که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب دارد می تواند در نهایت یک خرید معقول و لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

استاپر پارکینگ

قیمت جدا کننده ترافیکی با توجه به اینکه جدا کننده پلاستیکی و یا جدا کننده لاستیکی باشد متفاوت است همچنین گاهی فروش جدا کننده پلاستیکی به همراه استوانه است که این در تصمیم برای خرید جدا کننده ترافیکی تاثیر گذار است. خط کشی پارکینگ ها و اجرای المان های راهنمایی و ترافیکی در پارکینگها باعث جلوه بهتر فضا و اطلاع رسانی صحیح به رانندگان می گردد. در بعضی از پارکینگهای عمومی برای جدا سازی فضای خودروها از جدا کننده پارکینگی و یا جداکننده ترافیکی استفاده می کنند. می آید. کرنر گارد ها از جنس لاستیک با قابلیت ضربه گیری بالا می باشند که در زمان برخورد خودرو با ستون پارکینگ ضمن محافظت از ستون از آسیب دیدن بدنه خودرو جلوگیری می کنند. این قطعات که با عنوانCar Stopper وDivider نیز شناخته شده می باشند ، به شما کمک می کنند تا علاوه بر برقراری نظم و ایجاد آراستگی در پارکینگ ، محدوده هر پارکینگ را نیز به صورت مشخص از پارکینگ های مجاور جدا نمایید . امروزه یکی از بزرگترین مشکلات شهرهای بزرگ یافتن مکانی مناسب جهت پارک خودروها است که با کمک تکنولوژی و تجهیزات الکترونیکی هوشمند این مشکل تا حدودی حل شده ­است. انتخاب یک سایت معتبر که مرکز عرضه مستقیم این گونه تجهیزات باشد می تواند قیمت های مناسب تری را به شما ارائه دهد. ضربه گیر ستونراهبند ستونی اتوماتیک به دلیل شکل ویژه و زیبایی که دارد مناسب مجتمعهای مجلل و پارکینگهای خصوصی می باشد. رنگ مخصوص خط کشی پارکینگ دو نوع بسیار رایج راهبند پارکینگ، راهبند دستی و راهبند اتوماتیک است که تفاوت بارز این دو نوع راهبند در مکانیزم باز و بسته شدن آن­هاست. نصب این تجهیزات راننده را از وجود ستون آگاه نموده و همچنین از وارد شدن صدمه به ساختمان پیشگیری می کند. محافض دیوار از نوع لاستیکی است با روکش زرد طراحی شده که از خراشیده شدن در های وسایل نقلیه هنگام باز شدن در برابر دیوار ها جلوگیری می کند. قیمت این محصولات متناسب با اندازه، کیفیت و همچنین نوع شبرنگ آن ها تعیین می شود. همچنین ضوابط تعیین شده در اداره راه برای سرعتگیر جاده ای به دلیل نصب در جاده، ارتفاع دو و نیم سانتیمتر است. بنابر این برای تعیین قیمت نهایی باید ابعاد ستون برای نصب ضربه گیر را مشخص نموده و سپس با توجه به ابعاد تعیین شده و میزان مرغوبیت کالا و نوع محصول می توان قیمت نهایی را تخمین زد. از آنجایی که ستون ها ابعاد متفاوتی دارند.  ضربه گیر ستون گرد ایده آل برای استفاده در سازه های پارکینگ، ساختمان های صنعتی و تجاری جهت محافظت از ستون های گرد ساختمان هستند که توسط اتومبیل ها آسیب پذیر می باشند. علاوه بر آن ارتباط با کارشناسان فروش به صورت آنلاین امکان انتخاب بهینه ضربه گیر متناسب با کاربرد آن را به شما خواهد داد. سرعت راهبند خیلی مهم است بدین سبب شرکت تجهیزات ترافیک نارون برای فروش راهبند از انواع با سرعت عمل بالا استفاده میکند. آرتمیس پارکینگ دیرتر از سایر رنگ ها پاک شود، ماندگاری بالایی داشته باشد و حتما در شب ها و در تاریکی نیز قابل مشاهده باشد. در زمان خط کشی حتما به نوع رنگ توجه کافی را داشته باشید و حتما در مورد کیفیت و تفاوت رنگ مورد نظرتان با دیگر رنگ ها سوال کنید و مشاوره بگیرید چرا که قرار است این خط کشی تا مدت ها و حتی سال ها روی کف زمین بماند. محافظ ستون باید در ارتفاع مناسبی نصب شود تا کارکرد خوبی را داشته باشد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 188
  • بازدید کلی : 314